woensdag 14 sept - Reisverslag uit Arcizans-Avant, Frankrijk van Pieter Natzijl - WaarBenJij.nu woensdag 14 sept - Reisverslag uit Arcizans-Avant, Frankrijk van Pieter Natzijl - WaarBenJij.nu

woensdag 14 sept

Door: MarjokePieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

14 September 2016 | Frankrijk, Arcizans-Avant

Het is over met het mooie droge weer. Het is nog steeds mooi, maar met regen. We gaan vandaag dus vertrekken in de richting van Spanje tussen Pamplona en Vitoria. Met de bedoeling beide steden te verrassen met een bezoek. We hebben een ACSI-camping uitgezocht met korting, natuurlijk en een zwembad.. We zijn de enige aanwezige gasten, ongezellig maar wel lekker rustig in het toiletgebouw. We gaan niet zwemmen. Het koelt nogal af in Spanje notabene. Het is vannacht zelfs koud. De rit naar Etxarra-A....en nog wat klinkers is rustig, behalve in de buurt van de grensovergang Frankrijk-Spanje. Er zijn overal vrachtwagens en het lullige is dat je met de caravan in Spanje maar 80km mag en er zijn op dit stuk veel controles. Uitkijken dus en nogmaals dom omdat je nu wordt ingehaald door vrachtwagens. Even wennen en langzaam maar zeker de snelheid aanpassen aan vrachtwagens en er lekker achter gaan hangen. Scheelt al gauw 2 km op de liter. Morgen Pampellona of Vitoria. Hangt van de regen af.