Op naar Alicante via via - Reisverslag uit Suèvres, Frankrijk van Pieter Natzijl - WaarBenJij.nu Op naar Alicante via via - Reisverslag uit Suèvres, Frankrijk van Pieter Natzijl - WaarBenJij.nu

Op naar Alicante via via

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

04 September 2016 | Frankrijk, Suèvres

Voor we de Wijkertunnel uitreden wist ik al wat ik vergeten was. Het boek met de kaarten van Frankrijk. Omdat we de tunnel uitreden kreeg ik wel al het vakantiegevoel. Ga maar lekker zitten, het duurt nog uren voor je voorbij Orléans bent. Voorlopig staat de richtingaanwijzer nog op Orléans. Alle file- en vertragingsmeldingen lossen al op voordat wij er zijn. Behalve Parijs. De richting Nantes/Bordeaux stopt op. We krijgen het advies een andere route te nemen en belanden op de Peripherique. Op diverse plekken doe ik net of ik gek ben en “vergeet” voor te sorteren zodat ik later en een stuk verder, met hier en daar wat getoeter, een plekje er tussen kan wurmen. Marjoke zit rechtop en stuurt mee, altijd handig. Even later komen we weer op de route A10 en heb ik toch het idee dat we goed geholpen zijn door de richtingaanwijzer. We rijden weer 105 km/uur. Nog even stoppen voor het adres van een camping en komen daar dan om half 5 aan. Poten uit, fles open, zitten. Het is hier heel behaaglijk, geen wind dus een heerlijke temperatuur en droog na al dat water onderweg. Er was zelfs een moment met maar 50 km/uur, geen zicht. Het leek wel mist. Morgen door naar Île de Ré. Slechts 350 km. We kunnen en gaan proberen uit te slapen.

Tags: 4 sept 2016

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Suèvres

Pieter

Actief sinds 29 April 2016
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 77983

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 30 September 2016

Op naar Alicante via via

15 Mei 2016 - 10 Juni 2016

Muziek in Salzburg

Landen bezocht: