Dinsdag 13 sept - Reisverslag uit Arcizans-Avant, Frankrijk van Pieter Natzijl - WaarBenJij.nu Dinsdag 13 sept - Reisverslag uit Arcizans-Avant, Frankrijk van Pieter Natzijl - WaarBenJij.nu

Dinsdag 13 sept

Door: MarjokePieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

13 September 2016 | Frankrijk, Arcizans-Avant

Marjoke wil vandaag wel wandelen naar Pont d'Espange. Heb ik niet zo'n zin in. Toe aan een rustdag. Maar een rit met de auto naar de Soulor en d'Aubisque lijkt mij een uitstekend alternatief en net zo mooi, zo niet mooier als die klim naar Lac d'Aube. Zijn we ooit ook al geweest en de La Vallée de Lutour was net zo iets. Het wordt dus naar de Cols. AWL, niet “achteraf wel leuk” maar gewoon prachtig. Dreigende onweerswolken, afgewisseld met zon, geven met het geweld van de omringende bergen ons een nietig gevoel. Blij dat we deze keuze gemaakt hebben. Op de Soulor nemen we nog even de benen naar een nabijgelegen colletje en genieten daar van de meegebrachte broodjes en koffie. De Pyreneeen zijn mooi en zeker de moeite waard. Het barst hier wel van de campers. Die overnachten rustig op de Cols.