donderdag 8 - Reisverslag uit La Couarde-sur-Mer, Frankrijk van Pieter Natzijl - WaarBenJij.nu donderdag 8 - Reisverslag uit La Couarde-sur-Mer, Frankrijk van Pieter Natzijl - WaarBenJij.nu

donderdag 8

Blijf op de hoogte en volg Pieter

08 September 2016 | Frankrijk, La Couarde-sur-Mer

We gaan. Ile de Ré vinden we niet spannend meer en veel te druk. Door naar Argelès Gazost, vlak onder Lourdes. We hebben een redelijk nieuwe snelweg, 10 jaar oud en lekker rustig. Om 1600 zijn we op de camping in Arcizans Avant, voordorp van Arcizans Après. Enthousiaste campingmoeder, die even waarneemt voor haar enthousiaste zoon. Prima plekje gevonden met een werelds uitzicht. Alles snel neergezet en aangesloten. Maar 6 ampère, iets te weinig als Marjoke wil föhnen of de havermoutpap in de magnetron gaat, maar het stroompaaltje is open en zo kunnen we elke keer weer de zekering inzetten. Handig. Morgen gaan we een wandeling doen uit ons boek “Dagwandelingen in de Pyreneeën”. Het wordt de “La Vallée de Lutour”