17 mei 2016 - Reisverslag uit Wald im Pinzgau, Oostenrijk van Pieter Natzijl - WaarBenJij.nu 17 mei 2016 - Reisverslag uit Wald im Pinzgau, Oostenrijk van Pieter Natzijl - WaarBenJij.nu

17 mei 2016

Door: MarjokePieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

17 Mei 2016 | Oostenrijk, Wald im Pinzgau

Geweldig, eindelijk weer kontakt met Max. Even naar uitzending gemist gekeken met Pauw en al die fanatieke autodwazen. Max geeft mannelijk Nederland wel een brok in de keel en vochtige ogen. Blijf heel Max, dan kunnen we nog lang van je genieten. We zijn gisteren aangekomen in Wald Im Pinzgau. Wintersport, het was vannacht 0oC. We hebben het bed dwars gelegd en zijn tegen elkaar aangekropen. Nostalgische fietstocht gemaakt naar Bramberg Dorf. Marjoke de plaats laten zien waar Guido de lucht is ingevlogen en we heerlijk hebben gegeten en geslapen. Overigens hebben we de accu moeten vervangen. Het stonk naar rotte eieren in de caravan. Na enig gezoek en gesnuffel bleek de accu 3 bijna droge cellen te hebben, waarvan er één stond te koken. De accu voelde dan ook heet aan. Morgen kan ik een nieuwe halen bij een Peugeot dealer in het dorp. De hele nacht had het geregend, maar gaandeweg de ochtend begon het zonnetje door te komen. Morgen wordt het prachtig 20oC. Tijd om de Krimml Wasserfalle te gaan bekijken en naar boven te fietsen voor een lunch in de berghut, als deze tenminste open is. Het aantal toeristen in de streek is op één hand te tellen.
Vast te koud en te steil voor de “grijze duiven”.